Sunday, February 6, 2011

Pengantin VS photographer

Hello semua.. entry kali ni aku nak cakap pasal aksi pengantin ngan aksi photographer.. mana satu lebih hebat korang rasa?? sebenarnya aku baru balik dari wedding kawan aku... kawan yg sama2 zaman berhingus (dia jek yg berhingus aku tak ye..hehh) habis jek majlis tuh aku join dia g outdoor..nak tangkap gambar ala2 model gitu..aku dok tepi jek.. tiada peranan apa2.. sekadar memantau aktiviti tersebut jek..

Aku tengok pengantin memang la ngan gaya pengantinnya tapi si photographer mcm2 gaya ada.. mcm ape yek.. haihh susah pulak aku nak terangkan kat korang.. entahlah yang penting "dahsyattttt" (bunyi ala2 nazmi raja lawak gitu) alahai.. si photographer dok khusuk menembak aksi pengantin, aku yang dok kat tepi ni sebuk plak menembak aksi si photograper (tapi guna kamera samsung ES65 yang berharga rm400 jek) apepun.. best plak naye dieorg.. hahahaha....


ni la kawan aku yg kawen tu.. ummii...



yeahh... menyibuk kejap yek...



antara aksi si photographer..




apelah gambar yang si photograper tu nak ambik ye..musykil aku ler (".)?



sampai terbaring2 n tergolek2.. pengentin relax jek... hahahaha


p/s: lain kali amik gambar aku.... mesti aku tak snap gambar korang... hehe (^_^)Vpissssss

2 comments:

  1. hahahhahaha..memang lawak tgk gaya dorang..hahahha..cayalah, semuanya demi d best photos!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..mmg dorg terlebih2 aksinye..sampai nk tercium2 tanah..hahaha.. ;p

    ReplyDelete

My Scrapblog