Monday, November 29, 2010

SMKSAS telok datok vs SMKSAS klang

Tiba-tiba aku teringat zaman aku kat KHAR upsi...
JMK ada bg pin buh "saya CIKGU"...
time tu duk berangan bila la aku nak jd cikgu..
padahal waktu tu aku baru sem 1...
Tapi skang aku dah pun menjadi seorang guru dengan
rasminya pada 22 November 2010..
aku di postingkan ke SMK Sultan Abdul Samad Telok Datok Banting...

ehm...

memang dekat tak terkira la dari rumah aku..
mak aku la insan yang paling seronok bila aku dapat sana..
Hari ini genap seminggu aku bertugas di sekolah ni..
tapi semua ni hanyalah sementara...
sbb aku mungkin akan ditukarkan ke sekolah lain..

aduiii...

malas tul la... geram pun ada...
PPD ada call aku, dia kata JPN tersilap bagi surat..
Aku sepatutnya ke SMK Sultan Abdul Samad Klang..
bukan SMK Sultan Abdul Samad Telok Datok...

ehm..

ntah pape..
skang ni aku dah malas rasanya nak g sekolah selagi
surat penempatan yg sebenar diterima..
yang paling buat aku sedih sbb aku tau mak aku sedih aku
dapat sekolah di luar banting..
aku rasa bersalah gak..
sian sgt kat mak aku..

makkk.. i mintak maaf... huhu (~_~)

My Scrapblog