Tuesday, June 22, 2010

Cik Selendang

Pernahkah kamu terfikir bahawa

banyak perkara yang ada di dunia ini

berputar, bergerak membulat dan yang sewaktu dengannya


ehm.. hal ni selalu juga aku fikirkan..

aku mencari banyak contoh untuk menyokong pendapat ini..

antara contoh yang aku dapat:

Pembentukan hujan, kehidupan manusia, jam, bumi, orang tawaf, fesyen???

fesyen??

mungkin ya!! (>_<)V


kalau dulu orang pakai kasut yang getah2 n plastik

sekarang pun orang dah sebuk pakai yang getah2 n plastik mcm kasut "crocs"


kalau dulu orang pakai seluar bawah kembang2 takpun yang ketat2

sekarang budak2 pergi sekolah pakai seluar yang bawah kembang2 or ketat2..

"seluar yengki dan seluar cikang"

sanggup jahit sendiri tu..

tgk la seluar jeans dieorg tuh..

kecik je bawah dia..


kalau dulu zaman mak kite muda2 pakai selendang sebagai tudung

sekarang kita pula yang duk sebuk pakai selendang..

ehm..

kalau kita tgk sekarang

memang banyak fesyen zaman dulu kembali dipakai zamai sekarang..

kenapa ya???

mungkinkan bumi berputar dan

menyebabkan keinginan kita juga berputar..

ahaha layan..

fikir2 kan lah (^_~)V hihi





waktu aku mula2 belajar pakai selendang (~_~)V





berposing ngan selendang baru (^^,)V






ehm.. ini waktu bila aku sudah lupa (>_~)V hihi






selendang student aku (cik Finaz) bagi time Hari Guru..(>_<)V hihi







yang ni kak ijar bagi..untuk raya sebenarnya.. huhu (^_^)V

No comments:

Post a Comment

My Scrapblog