Tuesday, August 18, 2009

MAKROTEACHING YANG MENAKUTKAN

Malam ni aku kena wat makroteaching PAI.. aku kena ngan ayat kefahaman. tajuk yang aku pilih tentang makanan yang halal dan haram menurut Islam. Aku giliran yg kedua tapi mamat yang kena ngaja mula2 tak sedia lagi so aku yang kena ngaja dulu.. berderau darah aku.. takut gila.. tapi bila dah ada kat depan kelas perasaan takut tu dah hilang.. rasa macam kelas tu aku yang punya.. hahaha suka hati la aku nak wat apa.. nasib budak2 sporting.. thanks sgt2 kat kawan2.. ja, nas, zila, izati, kak ina, haliza, mek, mawi, sobri, muslim n kawan2 suma yang lain. thanks juga pada Ust Misnan yang banyak beri tunjuk ajar.. Thank you very much pada semua...:)

No comments:

Post a Comment

My Scrapblog