Sunday, August 23, 2009

BULAN RAMADHAN 2009

Senyap-senyap puasa dah tiba lagi.. Cepatnya masa berlalu.. hakikatnya aku kenalah usaha gigih untuk masa depan aku.. uhuu dah makin tua... spatutnya dah tak perlu fikir hal-hal remeh.. ehm sok kena bagun sahur... mals nak bangun tapi lapar pula nanti.. lagi-lagi esok ada kelas, tak pasal pengsan pula aku.. Cite pasal pengsan teringat aku kat Brother sorang ni...aku g bazar ramadhan ngan nanas n jaja hari first ramadhan.. tiba-tiba kami nampak sorang brother tu jatuh terbaring tepi org jual-jual..penat sgt kot, tak pun lapar sangat. Ja kata gestrik kot..huhu.. tak terbayang aku lau jadi kat aku.. mesti ja n nas lari tinggalkan aku tergolek seorang diri..hahaha...

No comments:

Post a Comment

My Scrapblog